Zeměpis 8 pro ZŠ a víceletá gymnázia - Hybridní učebnice

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 184 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zeměpis 8 pro ZŠ a víceletá gymnázia - Hybridní učebnice koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
184 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Zeměpis 8 pro ZŠ a víceletá gymnázia - Hybridní učebnice koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
150 Kč
Není skladem

Zeměpis 8 pro ZŠ a víceletá gymnázia - Hybridní učebnice koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
189 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zeměpis 8 pro ZŠ a víceletá gymnázia - Hybridní učebnice koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
169 Kč
Není skladem

Krátký popis
Hybridní verze učebnice nové generace je prostřednictvím QR kódů rozšířena o pestrou nabídku online materiálů zdarma, díky kterým budou hodiny zeměpisu ještě zajímavější a pro žáky inspirativní. Učebnice 8. ročníku nejprve žáka provádí Evropou a jejími regiony, navazuje učivo o Česku s vyšším…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zeměpis 8 pro ZŠ a víceletá gymnázia - Hybridní učebnice je 173 Kč

Výběr knih autorů Miroslav Marada , Martin Hanus

Zobrazit všechny knihy autora Miroslav Marada, Martin Hanus
Výběr knih vydavatele Fraus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fraus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.