Žena s drakem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 269 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Žena s drakem koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Žena s drakem koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Žena s drakem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
325 Kč
Není skladem

Žena s drakem koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha obsahuje 13 povídek, reprezentujících žánrovou pestrost literární fantastiky (klasická/historická/městská/dark fantasy, sci-fi, horor, kyberpunk, arcanepunk aj.). Povídky byly vybrány do třetí knihy tak, aby se koncepčně vázaly k titulní kartě Žena s drakem, tedy aby ukazovaly schopnost…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Žena s drakem je 293 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Zuzana Hloušková, Františka Vrbenská
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.