Žena se sovou

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 269 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Žena se sovou koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Žena se sovou koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Žena se sovou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
325 Kč
Není skladem

Žena se sovou koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druhý svazek ze čtyřdílné antologie ryze ženské fantastiky. Objevte nespoutanou fantazii lvic české a slovenské literatury! Obsah: Martina Bellovičová : O pár kroků blíž Kateřina Foltánková : U Gutenberga! Lívia Hlavačková : Dieťa stepi Blanka Jirušková : Hvězdář se dívá nahoru Daniela Kovářová…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Žena se sovou je 293 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Zuzana Hloušková, Františka Vrbenská
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.