Zero K

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 253 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zero K koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
253 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Zero K koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zero K koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
277 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zero K koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
306 Kč
Není skladem

Krátký popis
The wisest, richest, funniest, and most moving novel in years from Don DeLillo, one of the great American novelists of our time-an ode to language, at the heart of our humanity, a meditation on death, and an embrace of life.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zero K je 276 Kč

Výběr knih autora Don DeLillo

Zobrazit všechny knihy autora Don DeLillo
Výběr knih vydavatele Pan Macmillan

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pan Macmillan
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.