Žít a nechat žít

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 223 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Žít a nechat žít koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Žít a nechat žít koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Žít a nechat žít koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Žít a nechat žít koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Humorný román od autora bestselleru Tajný deník Hendrika Groena.Co kdybyste dostali příležitost žít úplně jinak? Humorný román od autora bestselleru Tajný deník Hendrika Groena Artur si svůj život představoval úplně jinak. Místo výletů do dalekých krajů tráví hodiny v dopravní zácpě. Fádní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Žít a nechat žít je 251 Kč

Výběr knih autora Hendrik Groen

Zobrazit všechny knihy autora Hendrik Groen
Výběr knih vydavatele XYZ

Zobrazit všechny knihy vydavatele XYZ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.