Živé příběhy zemřelých knížat

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 286 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Živé příběhy zemřelých knížat koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace se zaměřuje na vztah Kosmovy kroniky a světa mluveného slova. Autor se zabývá ústními informačními zdroji využitými kronikářem při psaní, ale sleduje i tzv. druhý život jeho díla jakožto zdroje pro vyprávění. Jako sondu ukazující způsob zpracování příběhu, který je ze své podstaty…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Tomáš Klimek

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Klimek
Výběr knih vydavatele Národní knihovna ČR

Zobrazit všechny knihy vydavatele Národní knihovna ČR
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.