Knihovna mistra Křišťana z Prachatic

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 349 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Knihovna mistra Křišťana z Prachatic koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Knihovna mistra Křišťana z Prachatic koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
351 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Knihovna mistra Křišťana z Prachatic koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Knihovna mistra Křišťana z Prachatic koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
294 Kč
Není skladem

Krátký popis

Křišťan z Prachatic (zemř. 1439) je známou osobností českých dějin konce 14. a začátku 15. století. Patřil ke skupině konzervativních pražských univerzitních mistrů a jeho působení na pražském vysokém učení i literárnímu dílu spojenému s jeho odbornou činností v oblasti přírodních věd …

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Knihovna mistra Křišťana z Prachatic je 338 Kč

Výběr knih autora Michal Dragoun

Zobrazit všechny knihy autora Michal Dragoun
Výběr knih vydavatele Národní knihovna ČR

Zobrazit všechny knihy vydavatele Národní knihovna ČR
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.