Živí mrtví (Díl dvacátý první)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 239 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Živí mrtví (Díl dvacátý první) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Živí mrtví (Díl dvacátý první) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Živí mrtví (Díl dvacátý první) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
První velká porážka. Alexandrie je zničená. Dokáže Rick sjednotit ostatní osady proti Neganovi? Po prohře nebude mít jednoduchou vyjednávací pozici, jenže nic jiného mu nezbývá – blíží se finální boj!

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Živí mrtví (Díl dvacátý první) je 250 Kč

Výběr knih autorů Robert Kirkman , Charles Adlard

Zobrazit všechny knihy autora Robert Kirkman, Charles Adlard
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.