Život v zahradě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 286 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Život v zahradě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Život v zahradě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
302 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Život v zahradě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
330 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Zpátky ke kořenům! Se sazeničkou a se srdcem na dlani. Podmanivé přemítání nad dějinami a smyslem zahrad, zahradničení i zahrádkaření pohladí na duši každého, kdo neváhá v tichém usebrání plít, rýt, zalévat nebo se jen užasle kochat. Původně ryze anglickou zálibu, díky níž ostrovní národ…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Život v zahradě je 306 Kč

Výběr knih autora Penelope Lively

Zobrazit všechny knihy autora Penelope Lively
Výběr knih vydavatele OneHotBook

Zobrazit všechny knihy vydavatele OneHotBook
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.