Zloděj ze Sevilly

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 333 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zloděj ze Sevilly koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
333 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zloděj ze Sevilly koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zloděj ze Sevilly koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
398 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Zloděj ze Sevilly - Gómez-Jurado Juan. Dějově bohatý příběh se odehrává v Seville XVI. století, nejbohatším městě světa, kudy protéká zlato ze zámoří a jehož podsvětí vládne Král zločinu Poberta. Sem přichází mladičký sirotek Sancho, který unikl moru. U trpaslíka Bartola se učí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zloděj ze Sevilly je 363 Kč

Výběr knih autora Juan Gómez Jurado

Zobrazit všechny knihy autora Juan Gómez Jurado
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.