Zmiia i holub

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zmiia i holub koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
385 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vidma ta myslyvets na vidom, poviazani sviashchennymy shliubnymy uzamy. Taka istoriia mohla skinchytysia lysh odnym: vohnyshchem i sirnykom. «Blyskuchyi debiut, u yakomu ye vse, shcho ya liubliu: yaskrava, vpov­ni realizovana holovna heroinia, vyhadlyva y smertelno nebezpechna systema mahii, a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zmiia i holub je 385 Kč

Výběr knih autora Shelby Mahurin

Zobrazit všechny knihy autora Shelby Mahurin
Výběr knih vydavatele PM

Zobrazit všechny knihy vydavatele PM
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.