Znalec v trestním řízení se zaměřením na oblast zdravotnictví

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 222 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Znalec v trestním řízení se zaměřením na oblast zdravotnictví koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
222 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Znalec v trestním řízení se zaměřením na oblast zdravotnictví koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
228 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Znalec v trestním řízení se zaměřením na oblast zdravotnictví koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
264 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Znalec v trestním řízení se zaměřením na oblast zdravotnictví koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Znalec v trestním řízení se zaměřením na oblast zdravotnictví koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
242 Kč
Není skladem

Krátký popis

Hodnotná a velmi přínosná publikace, která podává ucelený přehled o znalecké problematice nejen z právního hlediska, ale i z pohledu lékaře – znalce, a didakticky vysvětluje právní pojmy, které právním laikem nemusí být vždy správně pochopeny. Význam znaleckého dokazování v soudních řízeních…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Znalec v trestním řízení se zaměřením na oblast zdravotnictví je 244 Kč

Výběr knih vydavatele Maxdorf

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maxdorf
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.