Znovuzrození pomocí dechu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 214 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Znovuzrození pomocí dechu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Znovuzrození pomocí dechu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
215 Kč
Není skladem

Znovuzrození pomocí dechu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
237 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Znovuzrození pomocí dechu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
258 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Znovuzrození pomocí dechu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Znovuzrození pomocí dechu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
236 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pôsobivá technika osobnej transformácie. Jedná sa o liečivú cestu do minulosti, pri ktorej sa vynoria dlhé roky skrývané aspekty človeka, ktoré sa tak môžu vyliečiť. Staré, negatívne emócie, spomienky a názory sa môžu nadobro rozpustiť. Táto špeciálna technika dýchania vás spojí s vaším pravým…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Znovuzrození pomocí dechu je 236 Kč

Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.