Zwischen Demokratie und Autoritarismus

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 801 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zwischen Demokratie und Autoritarismus koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
801 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zwischen Demokratie und Autoritarismus koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
806 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zwischen Demokratie und Autoritarismus koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
822 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace přibližuje vnitřní a zahraničně politický vývoj Rakouska v období 1931–1934. Soudobé ekonomické a sociální problémy spolu s tlakem Itálie a Německa výrazně přispěly k zesílení dlouhodobých antidemokratických tendencí a napomohly k pádu parlamentní demokracie v Rakousku. V důsledku…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zwischen Demokratie und Autoritarismus je 809 Kč

Výběr knih autora Šepták Miroslav

Zobrazit všechny knihy autora Šepták Miroslav
Výběr knih vydavatele Academia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Academia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.