1, 2, 3, Do the Unicorn

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

1, 2, 3, Do the Unicorn koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

1, 2, 3, Do the Unicorn koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
200 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

1, 2, 3, Do the Unicorn koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
195 Kč
Není skladem

Krátký popis
The irresistible unicorn follow-up to 1, 2, 3, Do the Dinosaur, shortlisted for the 2020 BookTrust Storytime PrizeCleo and her unicorn friends are having fun dancing, prancing and swishing their tails in the magic forest, until – oh no! – their noise wakes the big, scary GIANT.But not all is…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 1, 2, 3, Do the Unicorn je 210 Kč

Výběr knih autora Michelle Robinson

Zobrazit všechny knihy autora Michelle Robinson
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.