Pumpkin Who Was Afraid of the Dark CBB

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 180 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pumpkin Who Was Afraid of the Dark CBB koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pumpkin Who Was Afraid of the Dark CBB koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
180 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Pumpkin Who Was Afraid of the Dark CBB koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
195 Kč
Není skladem

Krátký popis
Boo the pumpkin does NOT like Halloween. And she does NOT like trick-or-treating. Why? Because she's afraid of the dark. So, when Halloween comes around Boo is especially worried. But when she meets a little boy who also shares his fears, Boo realisesthat perhaps Halloween - and the dark - aren…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pumpkin Who Was Afraid of the Dark CBB je 203 Kč

Výběr knih autora Michelle Robinson

Zobrazit všechny knihy autora Michelle Robinson
Výběr knih vydavatele Scholastic

Zobrazit všechny knihy vydavatele Scholastic
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.