100 největších událostí českých dějin

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 148 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

100 největších událostí českých dějin koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
148 Kč
Skladem (odeslání ihned)

100 největších událostí českých dějin koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
100 největších událostí českých dějin Publikace přináší 100 pohledů na 100 největších událostí českých dějin. Minulost naší země pokrývá v plné délce – od dávných lovců mamutů, přes první zmínky o obyvatelích zdejších krajů, vzestup knížat a králů i jejich dramatické osudy, období klidu i čas…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 100 největších událostí českých dějin je 173 Kč

Výběr knih autora kolektiv

Zobrazit všechny knihy autora kolektiv
Výběr knih vydavatele Extra Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Extra Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.