1914: Evropa jde do války

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 117 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

1914: Evropa jde do války koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
117 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis

Uprostřed léta 1914 vypukl do té doby nejničivější konflikt v dějinách. Většina Evropanů rukovala s nadšením – v očekávání, že nebude trvat dlouho. Původní plány generálů i představy vojáků ale rychle vzaly za své a po několika týdnech mobilní války boje zabředly do bláta

zákopů. Jak…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 1914: Evropa jde do války je 117 Kč

Výběr knih autorů kolektiv , autorů

Zobrazit všechny knihy autora kolektiv, autorů
Výběr knih vydavatele Extra Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Extra Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.