100 přírodních potravin

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 287 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

100 přírodních potravin koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
287 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
100 přírodních potravin koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
323 Kč
Skladem (odeslání ihned)

100 přírodních potravin koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
320 Kč
Skladem (odeslání ihned)

100 přírodních potravin koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)

100 přírodních potravin koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

100 přírodních potravin koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
326 Kč
Není skladem

Krátký popis
Když si vybíráte, jaké potraviny budete každý den jíst, pravděpodobně přemýšlíte, jaká je jejich chuť i výživná hodnota. Možná jste však nevěděli, že určité potraviny a pokrmy můžete využít i k posílení svého zdraví, či dokonce k léčbě nejrůznějších zdravotních problémů. K prevenci a léčbě…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 100 přírodních potravin je 328 Kč

Výběr knih vydavatele Alpha book

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alpha book
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.