Cesta k radosti a vnitřnímu klidu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 203 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cesta k radosti a vnitřnímu klidu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
203 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Cesta k radosti a vnitřnímu klidu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cesta k radosti a vnitřnímu klidu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cesta k radosti a vnitřnímu klidu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
204 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cesta k radosti a vnitřnímu klidu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
222 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cesta k radosti a vnitřnímu klidu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cesta k radosti a vnitřnímu klidu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
203 Kč
Není skladem

Krátký popis
Lidé se v posledních desetiletích zajímají především o svou svobodu a naplnění vlastních potřeb. Nechtějí se omezovat a starat o ostatní. Vede to k odcizení, k nenávistným projevům na sociálních sítích, na ulicích i v každodenní komunikaci mezi lidmi. Přesto touha být součástí společenství…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cesta k radosti a vnitřnímu klidu je 217 Kč

Výběr knih autora Anselm Grün

Zobrazit všechny knihy autora Anselm Grün
Výběr knih vydavatele Alpha book

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alpha book
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.