Buď jako jednorožec

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 125 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Buď jako jednorožec koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
132 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Buď jako jednorožec koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Buď jako jednorožec koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
137 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Buď jako jednorožec koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
141 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Buď jako jednorožec koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
125 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Buď jako jednorožec koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
121 Kč
Není skladem

Krátký popis
Udělejte si s Jednorožcem výlet do země pozitivního myšlení a žijte život plný slunce, duhy a radosti. Hygge? V tom byl doma. Mindfulness? Žije přítomností. Úklid? Nepotřebuje věci, co ho táhnou k zemi. I když má rozcuchanou hřívu, ví, že uvnitř je krásný. Švihnutím ocasu odežene smutek, a tak…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Buď jako jednorožec je 134 Kč

Výběr knih autora Sarah Fordová

Zobrazit všechny knihy autora Sarah Fordová
Výběr knih vydavatele Alpha book

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alpha book
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.