100 technických a industriálních staveb Středočeského kraje

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 487 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

100 technických a industriálních staveb Středočeského kraje koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
491 Kč
Skladem (odeslání ihned)

100 technických a industriálních staveb Středočeského kraje koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
487 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Výpravná publikace představuje v abecedním pořádku sto nejzajímavějších středočeských mlýnů, dolů, hutí, vodních a vodárenských děl, továren, munufaktur, mostů a železnic.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 100 technických a industriálních staveb Středočeského kraje je 489 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Pavel Frič, Eva Dvořáková, Jan Pešta, Šárka Jiroušková
Výběr knih vydavatele Titanic

Zobrazit všechny knihy vydavatele Titanic
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.