Brazílie - Návod k použití

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 202 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Brazílie - Návod k použití koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
202 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Brazílie - Návod k použití koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
217 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Brazílie - Návod k použití koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Brazílie - Návod k použití koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Brazílie - Návod k použití koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Brazílie - Návod k použití koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Humoristická knížka, která je současně užitečnou konverzační příručkou a učebnicí, jak překonat nedorozumění způsobená portugalským jazykem i kulturní odlišností temperamentních Jihoameričanů. Autor je zkušeným cestovatelem, který Brazílii pravidelně navštěvuje jako obchodník, ale země a hlavně…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Brazílie - Návod k použití je 217 Kč

Výběr knih vydavatele Titanic

Zobrazit všechny knihy vydavatele Titanic
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.