Drobné perly české architektury

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 474 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Drobné perly české architektury koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
474 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Drobné perly české architektury koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
488 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Drobné perly české architektury koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
507 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Drobné perly české architektury koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
534 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Drobné perly české architektury koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
489 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Drobné perly české architektury koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
490 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Drobné perly české architektury - Kotalík Jiří;kolektiv autorů. Výtvarně výrazná kniha postavená na barevných fotografiích Pavla Friče, krátkých výstižných textech historika umění Jiřího T. Kotalíka a rýmovaných postřezích architekta Davida Vávry představuje veletucet, tj. 144 staveb…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Drobné perly české architektury je 497 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Pavel Frič, David Vávra, Jiří T. Kotalík
Výběr knih vydavatele Titanic

Zobrazit všechny knihy vydavatele Titanic
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.