Ájurvéda: Tajemství přírodní medicíny

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 337 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ájurvéda: Tajemství přírodní medicíny koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
337 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ájurvéda: Tajemství přírodní medicíny koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
392 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ájurvéda: Tajemství přírodní medicíny koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
394 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ájurvéda: Tajemství přírodní medicíny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
340 Kč
Není skladem

Ájurvéda: Tajemství přírodní medicíny koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
359 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ájurvéda - tajemství přírodní medicíny je fundovaným úvodem do komplexního léčebného a preventivního systému péče o zdraví, který se v posledním desetiletí dostává do popředí zájmu laiků i odborníků, a to především pro svou účinnost, cenovou dostupnost a minimum vedlejších účinků. Jednotlivé…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ájurvéda: Tajemství přírodní medicíny je 364 Kč

Výběr knih autorů David Frawley , Subhash Ranade

Zobrazit všechny knihy autora David Frawley, Subhash Ranade
Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.