101 experimentů z každodenní filosofie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 161 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

101 experimentů z každodenní filosofie koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
161 Kč
Skladem (odeslání ihned)

101 experimentů z každodenní filosofie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
133 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha francouzského filosofa Rogera-Pola Droita patří mezi úspěšné publikace. Získala Cenu francouzské televize za esejistické dílo pro rok 2001, právo na její překlad bylo postoupeno nakladatelstvím v šestnácti zemích. Na první pohled je to kniha velmi prostá, složená ze 101 krátkých textů.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 101 experimentů z každodenní filosofie je 147 Kč

Výběr knih autorů Jan Kaňka , Droit Roger-Pol

Zobrazit všechny knihy autora Jan Kaňka, Droit Roger-Pol
Výběr knih vydavatele Baset

Zobrazit všechny knihy vydavatele Baset
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.