125 pasážových cvičení op. 261

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 224 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

125 pasážových cvičení op. 261 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

125 pasážových cvičení op. 261 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
249 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
125 pasážových cvičení op. 261 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
237 Kč
Není skladem

Krátký popis
125 Pasážových cvičení pro klavír. Revidoval prof. František Maxián.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 125 pasážových cvičení op. 261 je 236 Kč

Výběr knih autora Carl Czerny

Zobrazit všechny knihy autora Carl Czerny
Výběr knih vydavatele Bärenreiter Praha

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bärenreiter Praha
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.