ABC Intonace a sluchové analýzy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 224 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

ABC Intonace a sluchové analýzy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

ABC Intonace a sluchové analýzy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
ABC Intonace a sluchové analýzy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
245 Kč
Skladem (odeslání ihned)

ABC Intonace a sluchové analýzy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
224 Kč
Není skladem

Krátký popis
Po úspěšných dvou ABC příručkách (ABC hudební nauky, první vydání 1976 a ABC hudebních forem, první vydání 1984) završil Luděk Zenkl tuto řadu další neocenitelnou pomůckou, tentokrát zaměřenou na praktické dovednosti studentů hudby a hudebníků.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy ABC Intonace a sluchové analýzy je 233 Kč

Výběr knih autora Luděk Zenkl

Zobrazit všechny knihy autora Luděk Zenkl
Výběr knih vydavatele Bärenreiter Praha

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bärenreiter Praha
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.