20 duet pro sopránovou a altovou zobcovou flétnu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 161 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

20 duet pro sopránovou a altovou zobcovou flétnu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
161 Kč
Skladem (odeslání ihned)

20 duet pro sopránovou a altovou zobcovou flétnu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
161 Kč
Není skladem

20 duet pro sopránovou a altovou zobcovou flétnu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
179 Kč
Není skladem

Krátký popis
- sbírka původních přednesových skladeb určená žákům počátečních ročníků ZUŠ - zahrnuje skladby zkomponované v různých kompozičních stylech a formách (kánon, staré tance, fuga, blues ad.) - repertoár je seřazen podle vzrůstající technické obtížnosti i hudební náročnosti - lze hrát ve…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 20 duet pro sopránovou a altovou zobcovou flétnu je 167 Kč

Výběr knih autora Alan Davis

Zobrazit všechny knihy autora Alan Davis
Výběr knih vydavatele Bärenreiter Praha

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bärenreiter Praha
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.