150 Years of Hidden Ties Between Koreans and Czechs

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 414 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

150 Years of Hidden Ties Between Koreans and Czechs koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
414 Kč
Skladem (odeslání ihned)

150 Years of Hidden Ties Between Koreans and Czechs koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
422 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

150 Years of Hidden Ties Between Koreans and Czechs koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
347 Kč
Není skladem

Krátký popis

Bohatě ilustrovaná kniha vyšla ke 30. výročí navázání diplomatických vztahů mezi Českou a Korejskou republikou a mapuje 150 let vzájemných kontaktů, od prvních cestovatelů a misionářů, přes československé legionáře za první světové války, zakladatele korejské archeologie žijícího v Praze…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 150 Years of Hidden Ties Between Koreans and Czechs je 394 Kč

Výběr knih autora Jaroslav Olša

Zobrazit všechny knihy autora Jaroslav Olša
Výběr knih vydavatele Nová vlna

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nová vlna
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.