Čas šelmy aneb příběhy (p)o konci světa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 248 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čas šelmy aneb příběhy (p)o konci světa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
248 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Čas šelmy aneb příběhy (p)o konci světa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čas šelmy aneb příběhy (p)o konci světa koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
248 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čas šelmy aneb příběhy (p)o konci světa koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Nastala apokalypsa! Biblická šelma – ďábel přichází... Může mít tisíce podob. Roboti, zombie, mimozemšťané, magie, průnik světů... Třináct povídek a jedna báseň představují třináct a jednu vizi, jak by takový konec světa mohl vypadat a jak by se s ním zbytky lidstva vyrovnaly. Do sbírky…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čas šelmy aneb příběhy (p)o konci světa je 252 Kč

Výběr knih autora Vladimír Němec

Zobrazit všechny knihy autora Vladimír Němec
Výběr knih vydavatele Nová vlna

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nová vlna
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.