Čipí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 203 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čipí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
203 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čipí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čipí koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
225 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čipí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
188 Kč
Není skladem

Čipí koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
205 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kultovní knížka italské literatury pro děti, dobrodružný a noetický román "Čipí" od spisovatele a učitele Maria Lodiho (1922-2014) a jeho žáčků představuje nevídanou a dojemnou epopej vrabčáků ze střechy. Děti se poetickým a hravým jazykem seznamují se zvídavým a neposlušným Čipím, který…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čipí je 209 Kč

Výběr knih vydavatele Nová vlna

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nová vlna
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.