#NAJDImě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 261 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

#NAJDImě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
#NAJDImě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

#NAJDImě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
332 Kč
Skladem (odeslání ihned)

#NAJDImě koupíte na Albatros
Albatros
262 Kč
Skladem (odeslání ihned)

#NAJDImě koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

#NAJDImě koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

#NAJDImě koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

#NAJDImě koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Volné pokračování young adult románu Cool Girl! Pomaturitní léto je v plném proudu a Anet se s Bibi vydává autobusem plným španělských turistů na tři dny do Vídně. Kamarádčina sestra Iva se tam má poprvé setkat se svým online přítelem. Jenže vše dopadne jinak. Anet jí nabídne pomocnou ruku a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy #NAJDImě je 292 Kč

Výběr knih autora Lena Valenová

Zobrazit všechny knihy autora Lena Valenová
Výběr knih vydavatele Pointa

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pointa
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.