1795. Honicí psi

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 477 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

1795. Honicí psi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
477 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
1795. Honicí psi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
517 Kč
Skladem (odeslání ihned)

1795. Honicí psi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
478 Kč
Není skladem

1795. Honicí psi koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
489 Kč
Skladem (odeslání ihned)

1795. Honicí psi koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
535 Kč
Skladem (odeslání ihned)

1795. Honicí psi koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
538 Kč
Skladem (odeslání ihned)

1795. Honicí psi koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
490 Kč
Není skladem

Krátký popis
1795 je závěrečným dílem historické noir trilogie. Tycho Ceton se plíží městem jako raněné zvíře a spřádá plány, jak znovu nabýt důstojnost, o niž ho připravili. Rozpoutá takový chaos, jaký v podivuhodném i zkaženém městě Stockholmu ještě nezažili. Emil Winge je odhodlán Cetonovo řádění…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 1795. Honicí psi je 503 Kč

Výběr knih autora Niklas Natt och Dag

Zobrazit všechny knihy autora Niklas Natt och Dag
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.