1794: Tři růže

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 369 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

1794: Tři růže koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
369 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
1794: Tři růže koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
498 Kč
Skladem (odeslání ihned)

1794: Tři růže koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
398 Kč
Není skladem

1794: Tři růže koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
407 Kč
Skladem (odeslání ihned)

1794: Tři růže koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
446 Kč
Skladem (odeslání ihned)

1794: Tři růže koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
448 Kč
Skladem (odeslání ihned)

1794: Tři růže koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
408 Kč
Není skladem

Krátký popis
Rok 1794, Stockholm. Matka oplakává dceru zavražděnou o svatební noci. Jejím podezřením však nikdo nenaslouchá, a tak poprosí o pomoc jediného, který zbyl: jednorukého drába truchlícího nad smrtí přítele. V nemocnici na periferii zatím mladého aristokrata mučí myšlenky na strašlivý čin, ze…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 1794: Tři růže je 423 Kč

Výběr knih autora Niklas Natt och Dag

Zobrazit všechny knihy autora Niklas Natt och Dag
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.