24 vánočních příběhů do adventního kalendáře

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 187 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

24 vánočních příběhů do adventního kalendáře koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
187 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
24 vánočních příběhů do adventního kalendáře koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

24 vánočních příběhů do adventního kalendáře koupíte na Grada
Grada
195 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
24 vánočních příběhů do adventního kalendáře koupíte na Grada
Grada
195 Kč
Skladem (odeslání ihned)

24 vánočních příběhů do adventního kalendáře koupíte na Grada
Grada
195 Kč
Skladem (odeslání ihned)

24 vánočních příběhů do adventního kalendáře koupíte na Grada
Grada
195 Kč
Není skladem

24 vánočních příběhů do adventního kalendáře koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

24 vánočních příběhů do adventního kalendáře koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
195 Kč
Není skladem

Krátký popis
24 příběhů vás den za dnem bude provázet celým adventem. Dozvíte se, proč na Vánoce pečeme cukroví a věšíme jmelí. Zjistíte, jak Barborka našla svého milého pomocí rozkvetlé jabloně a jak to bylo sMikulášem, kam se Lucii zakutálelo sluníčko a proč je důležité dodržet dané slovo.Příběhy, které…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 24 vánočních příběhů do adventního kalendáře je 197 Kč

Výběr knih vydavatele Bambook

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bambook
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.