Amálka a její velké přání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 199 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Amálka a její velké přání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Amálka a její velké přání koupíte na Grada
Grada
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Amálka a její velké přání koupíte na Grada
Grada
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Amálka a její velké přání koupíte na Grada
Grada
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Amálka a její velké přání koupíte na Grada
Grada
212 Kč
Není skladem

Amálka a její velké přání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Amálka a její velké přání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Amálka a její velké přání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Amálka a její velké přání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
198 Kč
Není skladem

Amálka a její velké přání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
212 Kč
Není skladem

Krátký popis
Půvabný příběh o kamarádství a splněných přáních ***** Amálka má nejlepší kamarádku Elišku, moc ráda píše a nejvíc ze všeho by si přála zvířátko. A pak je vyhlášena soutěž – kdo pošle nejlepší povídku, může vyhrát víkendový pobyt na farmě. Podaří se Amálce zvítězit? A splní se nakonec její…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Amálka a její velké přání je 213 Kč

Výběr knih vydavatele Bambook

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bambook
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.