Adam detektivem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 159 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Adam detektivem koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
159 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Adam detektivem koupíte na Grada
Grada
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Adam detektivem koupíte na Grada
Grada
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Adam detektivem koupíte na Grada
Grada
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Adam detektivem koupíte na Grada
Grada
169 Kč
Není skladem

Adam detektivem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Adam detektivem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
186 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Adam detektivem koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Adam detektivem koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Adam detektivem koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
169 Kč
Není skladem

Krátký popis
Adam touží stát se policistou a jeho sen se mu vyplní na letním táboře malých detektivů. Pusť se do čtení a pátrej spolu s ním! Bude to velká zábava a dobrodružství. Snad každý kluk by se chtěl stát policistou, jezdit autem s majáky, nosit uniformu, střílet z pistole, honit zloděje a řešit…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Adam detektivem je 171 Kč

Výběr knih autora Marcela Kotová

Zobrazit všechny knihy autora Marcela Kotová
Výběr knih vydavatele Bambook

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bambook
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.