25 let v pichlavém sametu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 80 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

25 let v pichlavém sametu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
80 Kč
Skladem (odeslání ihned)

25 let v pichlavém sametu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

25 let v pichlavém sametu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
330 Kč
Skladem (odeslání ihned)

25 let v pichlavém sametu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
73 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: 25 let v pichlavém sametu - Knížák Milan. V kontroverzní autobiografii se bývalý rektor AMU a ředitel Národní galerie Milan Knížák zaměřuje především na čtvrtstoletí, které uplynulo od Listopadu 1989. Nekompromisně hodnotí svá působení v obou institucích a odkrývá pozoruhodná fakta o…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 25 let v pichlavém sametu je 143 Kč

Výběr knih autora Milan Knížák

Zobrazit všechny knihy autora Milan Knížák
Výběr knih vydavatele VR ATELIER

Zobrazit všechny knihy vydavatele VR ATELIER
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.