Větší lásku nikdo nezná

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 160 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Větší lásku nikdo nezná koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
160 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Větší lásku nikdo nezná koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
160 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Větší lásku nikdo nezná koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
161 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Větší lásku nikdo nezná koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
133 Kč
Není skladem

Krátký popis
Hlavními tématy drobné knížky korejského myslitele AHAE jsou láska a pokora. Svými úvahami, které vznikly ve vězení, kam ho osud na čtyři roky zavál kvůli jeho hluboké víře, poukazuje na to, že současná společnost potřebuje nějaký motiv. Láska, jako jedno z hlavních témat biblických textů,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Větší lásku nikdo nezná je 153 Kč

Výběr knih autorů Ahae , Milan Knížák

Zobrazit všechny knihy autora Ahae, Milan Knížák
Výběr knih vydavatele Kant

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kant
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.