Dav se mýlí vždycky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dav se mýlí vždycky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
467 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Dav se mýlí vždycky - Knížák Milan. Soubor odborných studií, úvah, esejů, causerií a vzpomínek věnovaných umění, vědě, politice… Barevná dokumentace autorových výtvarných děl. Publikace: Dav se mýlí vždycky - Knížák Milan.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dav se mýlí vždycky je 467 Kč

Výběr knih autora Milan Knížák

Zobrazit všechny knihy autora Milan Knížák
Výběr knih vydavatele CERM

Zobrazit všechny knihy vydavatele CERM
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.