30 vteřin

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 167 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

30 vteřin koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
167 Kč
Skladem (odeslání ihned)

30 vteřin koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

30 vteřin koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
170 Kč
Skladem (odeslání ihned)

30 vteřin koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
141 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
30 vteřin koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
180 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: 30 vteřin - Souček Ondřej. Délka reklamního sporu je nejčastěji pouze třicet vteřin. Do tohoto krátkého časového úseku je soustředěn neuvěřitelný tlak. Nejen na zákazníky, ale také na samotné reklamní tvůrce. Kdo od této knihy očekává naleštěné reklamní obrázky, bude pravděpodobně…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 30 vteřin je 165 Kč

Výběr knih vydavatele Nakladatelství Lidové noviny

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Lidové noviny
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.