Čí je ta krajina? - Rozhovory s Janem Klápště o středověku a našem světě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 198 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čí je ta krajina? - Rozhovory s Janem Klápště o středověku a našem světě koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
198 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čí je ta krajina? - Rozhovory s Janem Klápště o středověku a našem světě koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čí je ta krajina? - Rozhovory s Janem Klápště o středověku a našem světě koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čí je ta krajina? - Rozhovory s Janem Klápště o středověku a našem světě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
185 Kč
Není skladem

Čí je ta krajina? - Rozhovory s Janem Klápště o středověku a našem světě koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jaká je hodnota krajiny? Jaké svědectví o středověké společnosti přináší archeologie? Rozhovory s profesorem Janem Klápště, předním evropským archeologem středověku, se dotýkají široké palety otázek spojujících středověk se současností. Kniha je poutavým svědectvím o celoživotním hledání cest k…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čí je ta krajina? - Rozhovory s Janem Klápště o středověku a našem světě je 206 Kč

Výběr knih vydavatele Nakladatelství Lidové noviny

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Lidové noviny
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.