Bosí augustiáni v Čechách

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 214 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bosí augustiáni v Čechách koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bosí augustiáni v Čechách koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bosí augustiáni v Čechách koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bosí augustiáni v Čechách koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
200 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Bosí augustiáni v Čechách koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
210 Kč
Není skladem

Bosí augustiáni v Čechách koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
221 Kč
Není skladem

Krátký popis
Bosí augustiniáni představovali v Čechách během 17. a 18. století mezi žebravými řády poměrně malé společenství. Výrazné stopy po jejich činnosti jsou však patrné dodnes, přestože na našem území nepůsobí již dlouhou řadu let. Výmluvným příkladem připomenutí jejich existence jsou umělecká díla,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bosí augustiáni v Čechách je 221 Kč

Výběr knih vydavatele Nakladatelství Lidové noviny

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Lidové noviny
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.