3x7 pohádek z bramborového kraje

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 161 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

3x7 pohádek z bramborového kraje koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
161 Kč
Skladem (odeslání ihned)

3x7 pohádek z bramborového kraje koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

3x7 pohádek z bramborového kraje koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

3x7 pohádek z bramborového kraje koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
148 Kč
Není skladem

3x7 pohádek z bramborového kraje koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: 3x7 pohádek z bramborového kraje - Sroka Bohdan. Kniha pohádek navazující na Pohádky z Vysočiny od téhož autora, napsaná krásnou češtinou a obsahující kromě obvyklých pohádkových postav i lidovou moudrost a povznášející poučení. Publikace: 3x7 pohádek z bramborového kraje - Sroka…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 3x7 pohádek z bramborového kraje je 165 Kč

Výběr knih autora Bohdan Sroka

Zobrazit všechny knihy autora Bohdan Sroka
Výběr knih vydavatele Sursum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Sursum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.