7 světadílů 6 smysly a bez příkras

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 214 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

7 světadílů 6 smysly a bez příkras koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

7 světadílů 6 smysly a bez příkras koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
200 Kč
Není skladem

7 světadílů 6 smysly a bez příkras koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
221 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha: 7 světadílů 6 smysly a bez příkras; Autor: Mařík Libor, Mařík Libor; Neobvyklý cestopis v sobě spojuje prvky klasické reportáže, která zaznamenává prožitky a dále texty, jimiž autor ze svého pohledu hodnotí jednotlivá navštívená místa. Projevem tohoto hodnotícího přístupu jsou tabulky se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 7 světadílů 6 smysly a bez příkras je 211 Kč

Výběr knih vydavatele Sursum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Sursum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.