A pokálí psa APOKALI(Y)PSA

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 121 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A pokálí psa APOKALI(Y)PSA koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
121 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A pokálí psa APOKALI(Y)PSA koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
130 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A pokálí psa APOKALI(Y)PSA koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
131 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A pokálí psa APOKALI(Y)PSA koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
108 Kč
Není skladem

Krátký popis
Geniální slovní hříčky s absolutními rýmy pro dospělé a s jejich cenzurou i pro děti. Texty básní jsou doplněny vtipnými ilustracemi známého karikaturisty Jana Hrubého.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A pokálí psa APOKALI(Y)PSA je 122 Kč

Výběr knih vydavatele Sursum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Sursum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.