45 Years of 2000 AD: Anniversary Art Book

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 750 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

45 Years of 2000 AD: Anniversary Art Book koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
750 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
45 Years of 2000 AD: Anniversary Art Book koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
797 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
45 Years of 2000 AD is an oversized art book featuring newly commissioned work from a host of international artists celebrating the broad variety of characters which have featured in 2000 AD over its 45 year history. Featuring new work from Michael Allred, Kevin O'Neill, Colleen Doran, Jamie…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 45 Years of 2000 AD: Anniversary Art Book je 773 Kč

Výběr knih autorů Allred Mike , Kevin O´Neill , Henry Flint

Zobrazit všechny knihy autora Allred Mike, Kevin O´Neill, Henry Flint
Výběr knih vydavatele Rebellion Publishing Ltd.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Rebellion Publishing Ltd.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.