48 cvičení k meditaci

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 136 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

48 cvičení k meditaci koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
136 Kč
Skladem (odeslání ihned)

48 cvičení k meditaci koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
160 Kč
Skladem (odeslání ihned)

48 cvičení k meditaci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
170 Kč
Není skladem

Krátký popis
48 karet se srozumitelnými a praktickými cvičeními nejen pro zlepšení koncentrace, ztišení mysli a meditaci. Vybráno z Velké knihy meditačních cvičení Sri Chinmoye.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 48 cvičení k meditaci je 155 Kč

Výběr knih autora Sri Chinmoy

Zobrazit všechny knihy autora Sri Chinmoy
Výběr knih vydavatele Madal Bal

Zobrazit všechny knihy vydavatele Madal Bal
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.