365+1 aforismů na každý den v roce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 347 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

365+1 aforismů na každý den v roce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
347 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 4 další varianty  
365+1 aforismů na každý den v roce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

365+1 aforismů na každý den v roce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
474 Kč
Není skladem

365+1 aforismů na každý den v roce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
474 Kč
Není skladem

365+1 aforismů na každý den v roce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
474 Kč
Není skladem

365+1 aforismů na každý den v roce koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Inspirující aforismus Sri Chinmoye na každý den v roce, nyní v podobě praktického stolního "kalendáře" se stovkami krásných fotografií. Neobsahuje letopočet ani názvy dní v týdnu, může tedy sloužit neomezeně dlouho!

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 365+1 aforismů na každý den v roce je 444 Kč

Výběr knih autora Sri Chinmoy

Zobrazit všechny knihy autora Sri Chinmoy
Výběr knih vydavatele Madal Bal

Zobrazit všechny knihy vydavatele Madal Bal
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.